Thursday, February 8, 2007

När dagen är till ända

Har precis varit och smygrökt i köket (snälla Sara döda mig ej). Det var gott. Nu måste jag sova eftersom jag ska upp fem. Men som allitd så motsäger min kropp sig allt vad måsten heter så jag är hur pigg som helst. 'Han med tänderna' frågade om jag skulle med på studentpub ikväll. Vill gärna men vet att jag inte kommer att orka med morgondagen om jag går. Brände en skiva till mammas 50-års fest på lördag nyss. Hoppas att hon gillar den. Jag brukar vara rätt bra på att pricka in vad folk gillar men mamma är typ som mig. Hon gillar underliga band som ingen hört talas om.

Tänker på musikern igen. Varför kan jag inte hoppa ur loopen snart? Jag vill ju inte ha honom och vi hör inte ihop men jag har en förkärlek för att vara självdestruktiv så jag trånar efter honom hela tiden. Jobbigt.

No comments: