Thursday, February 8, 2007

Familj sökes

Har lämnat av M vid bussen och som vanligt borde jag plugga men jag har verkligen ingen lust. Bordelistan är bra lång nu, borde:
*Plocka upp och in tvätten
*Plugga
*Städa
*Diska
*Maila Tops (som vägrar använda sig av msn) och fråga hur det gick med operationen
*Ringa Sara
*Duscha

Usch, och så borde jag hitta nån musik att lyssna på, och även tanka in ny musik i mp3an. Just nu lyssnar jag på The Specials men jag vet inte om det är vad jag vill lyssna på. Är faktiskt, och jag trodde då aldrig att denna stund skulle komma, trött på musik. Jag vill nog helst ha det lite tyst omkring mig. Och så vill jag inte bo själv längre. Jag vill bo ihop med någon. Spelar ingen roll vem. Min så kallade 'korridorsfamilj' är inte riktiga sambos, de är bara människor som jag delar ett kök med. Har inte ens vart inne i hälften av deras rum. Saknar en bra familj. Hur skaffar man sig en sån?

No comments: