Tuesday, February 6, 2007

Inte särskilt duktig

Nu borde jag egentligen skriva om hur duktig jag är som är hemma på lunchen för att spara pengar. Men om sanningen ska fram är jag inte särkilt duktig alls, snarare tvärtom. Jag varå en 'liten' fest hos en kompis i Åkersberga igår och åkte därifrån 6 imorse. Tog världslång sovmorgon. Jag tycker att det är så pinsamt att åka kollektivt med de som ska till jobbet när man själv är på väg hem från fest. Det blir nästan som att man hånar dem. Så känner jag iaf. Jag försökte så gott jag kunde smälta in bland jobbarna, ni vet trött blick och gärna sova lite på bussen.

Fantastiskt också med bussar fårn förorterna. Det stod bara 'Stockholm' på den bussen jag åkte. Vilket Stockholm? Söders? Överklassens? Studenternas?

Oj, jag måste nog gå nu om jag ska kunna vara med på åtminstone en föreläsning idag. Hörs.

No comments: