Sunday, February 25, 2007

Min polare Orup

Kom på att jag visst ljög lite för hon från Sala igår på msn. Såhär såg det ut:

Hon - Festar du med någon jag känner?
Jag - Nope. Festar bara med okända människor, kankse ska dra ut med Orup men han är rätt jobbig.
Hon - Orup som i sångaren?
Jag - Jajemensan
Hon - Coolt. Men är inte han typ gammal?
Jag - Jo, fast rätt så snygg.
Hon - Kanske han e, inte tänkt på det. Själv är jag sucker för Thåström.
Jag - Han brukar bjuda så det är schysst som fan!
Hon - Men as hur kan du känna så många?
Jag - Äh, vart ute en del i mina dar, träffat rätt många så. Du vet folk man inte är polare med men som man går ut med.
Hon - Ahh, men Thåström är ändå guld.
Jag - Ja, men han är inte ute så mycket numer. Han är en sån jävla hemmasittare. Måste dra hörs imorgon. Ha det!
Hon - Hej då!

Till mitt försvar var jag lite full men jag har fan ingen aning om hur jag ska ta mig ur det här. Glöm att jag känner Orup eller Thåström. Jag kan inte fatta att hon 'gick på' det. Jag är inte en snäll människa.

No comments: