Monday, February 5, 2007

Ah, just det

Är hemma på lunchen i ett försök att spara pengar. Kom på att jag gjömt att berätta om en sak som inträffade i fredags. Det finns en tjej i min klass osm jag ibland brukar sitta bredvid på lektionen. Hon kommer från en rik släkt och bor såklart då i en egen lägenhet på Östermalm. Hon är en sån där som har nystruken randig skjorta på sig i skolan. Så då, när jag och M var på väg hem och satt på snöret efter debaser så ser jag henne på samma snöre, i samma vagn, i samma del av vagnen, med en annan kille i vår klass. Hon är pissfull och kan inte stå upp själv. Hon måste stödja sig på killen för att komma fram. Pinigt. Först var jag inte säker på att det var hon, men jag frågade henne idag och hon kunde bekräfta att jo 'hon var visst lite full'. Roligt. Hade varit roligare om hon blånekat iofs. Nej nu måste jag dra tillbaka till skolan.

No comments: