Saturday, February 3, 2007

Ordningen återställd

Hade tydligen två hårddiskar så det var bara att använda den andra. Men nog pratat om det, nu vill jag inte höra talas om datorer på att bra tag.

Rockabillyn igår var helt ok, tills vi upptäckte att rockabillys egentligen bara är raggare. Då stack vi hem till mig istället och sov.

Snart kommer J hit och sen är det väl tänkt att vi ska dra ut. Trist att jag inte kan vara med på den korridorsfesten som jag dragit ihop. Men man kan ju inte få allt. Rigmor och Gabbi hörde av sig igår. De ska tydligen också ut idag, funderar på att dra med dem med oss.

Usch vad jag måsta skynda mig att göra mig iordning. Snart kommer J och hennes polare hit och då måsta man vara klar. Jag kanske fyllebloggar ikväll om jag inte får ragg. (vi hörs ikväll mao)

No comments: