Wednesday, February 7, 2007

Jag min lamhjärna

Borde egentligen plugga nu men har ingen lust. Jag har ingen lust med någonting. Träffa M? Nej. Gå ut med 'han med tänderna' och hans polare? Nej. Betapet? Nej. Borsta tänderna eftersom jag glömde det imorse? Nej.

Bjöd hem en tjej i min klass på lunch idag (fast hon fick ta med sig sin egen mat). Hon heter Ida. Trevlig tjej. Hon hade hört musikerns band spela, jag trodde inte att någon som inte känner nån i bandet ens hört talas om dem. Fast det hade Ida, hon hade sett dem på nån festival. Mysko.

Jag känner mig helt lam i hjärnan, har en massa bra idéer och funderingar att skriva om men jag får likosm inte ut dem. Borde kanske gå ut med 'han med tänderna' och supa ner mig totalt? Jobbigt att jag inte har råd bara. Nej, nu får jag rycka upp mig. Borde lära en bok om nordisk hedendom och tror att jag ska göra det precis...nu.

No comments: