Monday, February 19, 2007

Tillbakablicken

Sitter hos Sara och David och skriver. Tänkte som så att jag skulle äta lunch med Sara och sen så blev det bara så att jag missade andra föreläsningen. Typiskt.

Jag och Sara pratade om en sak på tv som vi sett bådatvå. jag vet inte vilken dag det var, kan ha varit igår, kan ha varit i förrgår. Hur som helst, det var som en tillbakablick som vissa program har i början. Bara det att programet inte hade annonserats ut utan tillbakablicken bara kom. Verkade jäkligt intressant och kul och både jag och Sara (vi satt båda två hos oss själva och tittade) trodde att programet i sig skulle komma sen. Men det gjorde det inte. Tillbakablicken bara tog slut och sen började något annat progam. Underligt. Vet inte om det är något slags nytt pr-knep men det funkade iaf. När får man veta hur det slutar?

No comments: