Thursday, February 22, 2007

Jag är positiv, A positiv

Anmälde mig precis till donationsregistret. Vilken jävla slö människa man är som inte har gjort det förut. Ger ju ändå blod idag så då kan man ju lika gärna skänka bort kroppen sen också. Sist jag och Sara gav blod hade jag dagen innan varit på krogen och jag steg bara upp ur sängen på morgonen, slängde i mig en macka och stack till blodcentralen. Där frågade de mig 'Har du druckit ordentligt?'. Fanns ju likosm två svar på det men jag valde helt enkelt att säga 'jadå snälla tanten, jag har druckit alldeles tillräckligt'. Gav blod och blev ompysslad. Var lite snurrig sedan på dan men sen när jag och Sara gick ut sen på kvällen så ordnade det upp sig. Blev full lätt iaf.

Men ni behöver inte oroa er. Jag brukar inte misshandla kroppen ofta. Desutom har jag ett bra blodvärde.

Sova nu.

No comments: