Sunday, February 18, 2007

Jag vet inte vad jag ska skriva här

Puh, nu har jag följt M till bussen och ska unna mig lite kaffe. Hade hur kul som helst igår hemma hos Sara och David. Vi fick igång sådant där prat som man bara får ibland. Sånt prat där allt flyter på och har intelligenta skämt infogat i sig.

Efter pratet och middagen drog vi till Söderhof för uppmötande av gamla vänner. Träffade Friday som jag inte sett på över ett år (då också på krogen). Adde och Leo m.fl. var också där. Blev kul, fast stället stängde vid typ tolv så det var en riktig partydödare. Efter stängning ville Sara och David hem för mys så jag och M bestämde att vi skulle dra vidare utan dem. Vi kolla in kvarnen men där var det en väldigt lång kö på 40 minuter och det var vi inte sugna på. Stack upp till Sodra men de hade stängt (stänger inte de två och inte ett?). Sen drog vi en repa till Debaser men det var också en lång kö (som vanligt). Till slut hamnade vi på ett jävligt dåligt ställe som hette Tempel och upptäckte där (något som vakten redan berättat för oss) att vi var jävligt fulla (mest M) så då blev det hemgång istället.

Nu hoppas jag bara att Sara inte åker till Lund på torsdag som bestämt utan att hon stannar en vecka till. Då kan vi gå ut igen nästa helg när fler kan följa med.

Jag ska skita i musikern. Han kan dra åt helvete.

No comments: