Monday, January 8, 2007

You can keep your love

När klockan ringde vid åtta imorse hade jag fått ungefär en timmes kvalitetssömn så jag struntade i att gå upp. Fick dåligt samvete och somnade inte förrän vid tio. Onödigt. Elsa undrade vart jag tagit vägen, orkar inte svara henne nu...fick mer dåligt samvete. Verkar bli en bra dag.

Kollade priserna på kurser i improvisationsteater. Inte var det billigt. Får antingen inte köpa någon mat nästa månad eller strunta i kursen. Så jäkla typiskt! Fast å andra sidan försakar man ju maten ändå...mamma fick svänga förbi med en kasse igår då hon blev lite oroligt för att jag inte äter.

Fantastiskt att tiden kan gå både så otroligt långsamt och så fort. Det är bara måndag, men det är måndagen den 8e januari 2007. Fantastiskt.

Man skulle bott i Göteborg. Skulle vilja svänga förbi klubben Sticky Fingers där. Jävla tråkiga Stockholm, med samma människor och samma ställen. Har iofs ändå så ont om pengar så jag kan nog bara gå ut en gång till denna månad. Får längta tills lönehelgen då jag får supa ner mig och vakna med ångest igen. Finns det något bättre?

No comments: