Saturday, January 20, 2007

Summan av alla laster

Har precis kommit hem från en sen lunch med mamma. Hon var snäll och förbarmade sig över mig och min dåliga ekonomi och skänkte mig en hundring. Tyvärr var klockan runt fem-i-tre när detta hände så det blev tyvärr inget systemet. Elsa och jag får köpa folköl på vägen till festen istället.

Jag och M kollade på halva Resan til Melonia och hela Mannen som slutade röka igår. Sedan rökte vi två ciggaretter var och kunde konstatera att det är så sant, summan av alla laster är verkligen konstant. Super jag mig full och ligger med nån ikväll behöver jag inte röka nästa vecka. Jag sov hos M och tänkte att nu får jag väl n¨ågra timmat iaf. Så fel man kan ha, jag sov nog runt 4h. Sen låg jag bara vaken och väntade på att M skulle vakna. Det gjorde han runt 12.

No comments: