Wednesday, January 31, 2007

Jag borde insett det

Nu bestämde sig visst datorn för att funka igen och det är inte mig emot. En liten defekt är att all text på intenet är kursiv, men det kan väl även vara ballt? Jag tänker såhär: om jag inte låtsas som någonting har hänt och datorn gör detsamma så behöver jag inte laga något.

Det finns en rätt söt kille i min klass som heter Viktor. Jag har tänkt sen jag såg honom i måndags att han verkligen inte är en sådan som jag brukar gilla och att han därför borde vara en schysst kille. Igår innan jag skulle somna låg jag och tänkte att om han säger hej till mig imorgon tar jag det som ett tecken och försöker make a move på något sätt. Idag på rasten när jag satt och fikade med två andra kom han fram till mig, sa hej och frågade om han fick slå sig ner? Klart att han fick det! Han satte sig mittemot mig och jag trodde jag skulle smälta när jag kollade in i hans ögon och han log tillbaka. Vi pratade lite om allt möjligt och när vi kom till biten 'och var kommer du ifrån då?' Släppte han bomben. Hans TJEJ kommer ifrån samma ställe i Stockholm som mig. Nu vet jag varför jag uppmärksammade honom. Han är upptagen, out of my league. Jag borde sett denna komma.

No comments: