Sunday, January 14, 2007

Amanda och MCK

Kom precis och tänka på den gången då jag och Amanda var runt 14-15 år och tröttnade på att dricka HB med Fanta till motorcrossåkare och stack på MC klubb istället. Fantastiskt! Vilket äventyr på den tiden. Gratis öl, gamla bikers och shots. Tyvärr var jag kräsen på den tiden och drack inte shots på men fick en tequila av en snäll biker. Kommer ihåg att jag inte ville ha den för att det inte fanns nån citron men han, inte så snälla längre, bikern tvinga i mig den och det var då det var time att gå hem.

På vägen hem stötte jag ihop med en kille som var 12 år gammal som gick i min skola och som ville hångla. Jag sa nej och han blev sur. Veckan efter tyckte han att det var en kul idé att sprida ut att detta hångel visst blev av. Tack så mycket hurru.

Amandas kusin, Hannes, skjutsade hem mig hela vägen till Simrishamn på sin pakethållare samtidigt som jag sjöng på nån dålig låt. Förlåt Hannes...och tack för skjutsen.

No comments: