Saturday, January 27, 2007

Hemska förädiska alkoholen

Nu kanske ni vill veta om jag hade kul på krogen igår? Jag vet faktiskt inte. Jag kom inte så långt. Kvällen började bra hos Tops och så och maten var kanon. Vi drack lite vin och pratade gamla minnen, sen slog det bara slint i huvudet på mig. Jag blev piss jävla full. Fylleringde till B:s bror och väckte honom förmodligen eftersom jag minns att han sa att han skulle jobba dagen efter. Sedan när vi lagt på tyckte jag att det var en bra idé att slänga iväg ett sms till honom där jag så bra förklarde att jag var full (som om han inte fattade det?) och att jag bara skulle säga att jag tycker att han och jag är bra i sängen. Pinsamt. Tur att han ska till Japan.

Sen så ringde Andreas typ 100 ggr och jag mitt dumtjack hade ju tidigare på kvällen övertalat honom att dra till Södra och så skulle vi ses där. Det gick ju jävligt bra...måste fan ringa honom och säga förlåt.

Äh, ska hem till M nu och ha lucköppning och ångestdämpning.

No comments: