Sunday, January 21, 2007

Morgonstund har guld i mun

Ja jäklar va kul man kan ha. Wotever med 2 meter långa 'tjejer' och 1,5 meter långa 'killar'. Hon i klassen stötte mucho på mig men jag lyckades hålla henne tillbaka. Hon är inte riktigt min typ. När jag kom hem var det dart, Apocalypse Now och shots i köket. Roligt det med.

Mamma sa att jag och M kunde bo hos hennes barndomspolare i Borlänge under Peace and Love. Toppen! Mamma du är nog egentligen guld värd.

Nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli den 25e så man kan få köpa mat. Tänker mer på pengar än på det faktum att jag börjar på LHS imorrn. Är faktiskt inte ett dugg nervös över det, är ingenting över det. Glad? Nej. Lessen? Nej.

Verkar som om relationen till B är som vanligt igen. Han sms:ade massor igåroch frågade vart vi skulle dra (typiskt han att ha hur tråkigt som helst på krogen med sina polare). Han till och med ringde en gång. Tiden läker alla sår.

No comments: