Wednesday, January 31, 2007

Felsäkertläge my ass

Min dator har pajat. Jag sitter viseligen vid den och skriver men den har ändå pajat. Nu tänker ni säker 'visst, den har pajat, men det är bara för att du vart inne på japanska porrisdor och blivit smittad med virus'. Men det stämmer inte, och även om jag hade vart inne på japanska porrsidor så installerade jag nytt virusprogramm i förrgår och körde det igår. Det enda det hittade var några gamla Nero crack som den inte kunde öppna och INGA virus. Tror därför att det är windows som håller på och jävlar sig. Säker system 32. Det är alltid boven bakom allt. Tur att jag har kvar skivan med den klockrena versionen av windows xp som syrrans kille fixade åt mig. Jobbigt att behöva ominstallera ALLA programm på C: bara, men jag har ju lite tur som inte har nån musik eller några filmer på den hårddisken utan har allt på den andra. Så jag är väl lite glad då. Men fortfarande jobbigt.

Jag håller tummarna så hårt att knogarna vitnar för jag hoppas hoppas hoppas att det inte är själva burken som behöver en uppdatering. Har jag inte råd med just nu. Jag sa till M i förra veckan då vi talade ekonomi att 'jag hoppas att inte datorn pajar denna månad för det har jag inte pengar till'. Exakt så sa jag. Jag måste ha en eller flera förbannelser över mig.

Jag och M ska nog till Rocker Roon på fredag och om vi ska det tänker jag inte gå ut på hela dan och jag tänker inte lyssna på tilltal från främlingar och jag tänker nog kanske inte fast lite dricka. Hur blir man föresten av med en förbannelse? Måste jag gå till en häxdoktor var hittar jag i så fall en? Får kolla hitta.se. Hade det varit för en månad sen hade jag kllat på eniro.se men nu efter deras uppdateringar så har deras sida blivit så seg och allmänt dålig att jag numer bojkottar dem. Jag råder dig att göra detsamma.

No comments: