Thursday, January 11, 2007

Tv dag = lång dag

Usch! Kom hem nu! Var på SVT vid två och allt skulle ha vart klart vid åtta men det drog ut på tiden så vid halv tolv var jag på väg därifrån. Blev liksom lite sent att ringa Sara och berätta ifall min just-nu-kille hade svarat på mitt gulliga och witty sms som jag skickade igår kväll. Han har fortfarande inte svarat. Jag hatar när folk är upptagna när inte jag är det. Får mig att känna mig oviktig.

Träffa en rätt trevlig tjej idag. Allt var bra och vi snacka och så tills hon berätta om sin blogg på aftonbladet.se. Genast blir jag sådär smörig och nervös och tänker på nått sätt att jag, lilla jag, inte är värdig att prata med henne. Fegis är vad man är!

Vet inte om jag vill plugga till lärare nu, är så jäkla impulsin och är så oförmögen att kunna stå för det jag valt att jag vill byta i sista sekund. Just nu vill jag läsa teatervetenskap. Det finns tom platser kvar. Är det ett omen eller inte? Jag måste liksom bestämma mig snart. UHHHH...val....

No comments: