Friday, March 16, 2007

Sämsta tvättningen

När jag var på väg ner till tvättstugan var jag på hur bra humör som helst och nynnade på Håkan Hellströms Klubbland. Jag gjorde t.o.m. hopplasteg. Och så kom jag ner och där stod en jävla utbytesstudent som hade snott en av mina tvättmaskiner och som den jäkla feigs man är säger jag bara 'It's ok'. Nej det var fan inte ok. Men den som hade tvättmaskinerna bredvis mig kom inte till sin tvättid så då tog jag en av dem. Nu skulle man ju kunna tro att allt borde vara som det ska men icke då! När jag gick ner till vad jag trodde var två fulla och rena tvättmaskiner så var det bara en maskin som var klar. Den andra hade inte använt vatten i sin tvättning. Det var desutom maskinen med alla kläder. Nu kan jag inte tvätta dem idag och inte imorgon och inte på söndag. Jag blir på så dåligt humör. Idag var ingen bra dag att tvätta på.

No comments: