Monday, March 12, 2007

...och klockan stannar på 28,5h

Ahhh, äntligen hemma. Var ungefär 28 och en halv timme sen jag var här sist. Jag skrev klart tentan imorse och sen stack jag med gruppen till Hornsgatan för kulturanalysarbete. Åt en hur-god-som-helst vegetarisk buffe för 70 spänn. Mums. Vi sprang på en snör -och band tillverkningsaffär som legat på Hornsgatan i över 100 år. Spännande! Vi ska dit imorgon igen och fota stället.

Efter arbetet åkte jag hem till David och Sara för fika och lite sova faktiskt. M bjöd på middag i Bergshamra och sen följde jag med honom hem för massage. Jag har nämligen träningsvärk.

Läste Mojo på vägen hem från M och lärde mig allt om James Brown och Norah Jones. Det var inte så intressant. Funtar på att lägga mig i sängen och bara läsa Evas bok och sova till imorgon, men jag vet inte om jag vågar läsa den igen. Läskig bok.

Ja, jävlar vad dåligt jag skriver just nu. Vart har alla mina ord tagit vägen?

Snackar med hon från Sala på msn och hon är tydligen lite förtjust i Carlos (han kommer för övrigt från Argentina, inte från Chile, det får man inte säga och än mindre fråga). Hon frågar mig en massa saker om honom nu, vad ska man säga? Att han är bra i sängen? Verkar ju rätt dåligt att hinta fram. Hon vill typ att jag ska para ihop dem. Jag bara skriver haha och smileys hela tiden. Nej, om man ska spela lite beta kanske.

No comments: