Thursday, March 15, 2007

Blogga ner sig

Jag har inte bloggat på hur länge som helst. Har bloggat ner mig totalt. Trodde nästan att jag aldrig skulle få se mitt hem igen och började fundera på att säga upp lägenheten. Men nu är jag finally hemma. Sov hos Carlos inatt och var på Hornsgatan hela dagen. Vi var på mässa i Maria Magdalena kyrka och jag och Ida blev ombedda att sitta längst fram. Egentligen skulle vi sitta på golvet framför altaret men vi fegade ur och satte oss på kortsidan av altaret istället. Sen åt vi lunch med församlingen och var väldigt duktiga ungdomar.

Efter själarenandet åkte jag hem till syrran och drack vin och åt gott. Syrran och hennes kille skjutsade sedan hem mig och i gengäld fick de mina gamla banankartonger. De ska flytta om två veckor. Etagélägenhet. Är avis.

Bokade in att jag och M ska åka till pappa på lördag. Ska bli härligt att bara få ta det lite lugnt en helg.

Nu ska jag duscha och sova. Jag ska jobba tidigt imorgon bitti. Tänkte att jag kanske vill få lite pengar nästa lön också. Vällingby imorgon. Sen ska jag hem och tvätta min jäkla två-veckors-tvätt och sen ska mamma komma hit med köttbullar. Då ska jag nog bjuda M på lite husmanskost och försöka få med han och David till Carmen för en öl. Med betoning på en.

No comments: