Thursday, March 29, 2007

Driftstörningar

Jag fick panik igår när jag kom hem och uppräckte att internet inte funkade. 'Driftstörningar'. Fan. Jag städade hela badrummet, rensade/tog bort onödiga program, defragmenterade hårddisken, målade naglarna, insöp populärkultur från TV:n och rensade garderoben. Men internet var fortfarande borta.

Nu, såhär på morgeonen då man inte alls har brådis, är det tillbaka. Betapet abstinensen börjar bli jobbig nu.

Ska iväg till Katarina/Sofia idag för information och enligt Kat/Sof själva fika-lunch-fika.

Sen kommer Sara idag! Jag kan inte fatta hur van jag blivit vid den tanken att jag bara, 'aha, skoj'. Egentligen borde jag jubla! Hon är hemma igen!

1 comment:

Colling said...

Hello girl :) Längtar tills imorgon. Ringde dig för några timmar sen från davids hemtel. så du vet... hehe Men jag ringer imorgon ska typ sova snart trött som fan men jag ringer tidigt i ottan imorgon.. hahha Love U