Wednesday, March 28, 2007

Bokköpande idag

Uh, bakis. Vet att jag borde åka med Ida och Andreas till stan nu och köpa kurslitteratur, men jag måste bara vila lite först. Vilken kväll det blev.

Ida skickade en massa sms till musikern från min mobil. Fast den här gången svarade han. Men jobbigt ändå.

När jag träffade han Lars i baren på LHS så visade det sig att han och hans polare gått i samma seminariegrupp som Carlos. Helt plötsligt så utbrister Lars polare 'va fan! Är det du som har legat med Carlos!' Han pekade på mig och allt blev väldigt jobbigt. Då drack jag en vargtass och ringde Carlos, men han svarade inte. Han ringde upp mig klockan nio imorse, men jag svarade inte. Var allt för trött.

När stället sedan stängde skulle vi gå till tunnelbanan men den var den låst. Vi fick gå till fridhemsplan, ta en buss därifrån till centralen och sen en taxi från centralen till medis. Jag fick ner priset till 80 spänn, men jag tycker fortfarande att det var dyrt.

Nej, nu borde jag verkligen ringa Andreas och köpa böcker. Samt läsa böckerna till imorgon. Sen ska jag hem till M och äta middag och kolla på film. Jag är trött. Min hudstatus är inte bra just nu. Jag är uttorkad.

Ah, just det. Väskan låg i hallen.

No comments: