Sunday, March 11, 2007

En kväll i gaynerd anda

Nu äntligen har jag gått upp. Jag har mycket att berätta. Vi kan börja med cliffhangern. Det var en fysisk person, Sara. David, hennes kille, läser ibland min blogg och Sara skulle överraska David med att hon var i Stockholm så jag kunde inte skriva något om det. Hon kom i fredags kväll och sov här hos mig sen så när vi skulle till David så överraskade hon honom. Han blev väldigt glad.

Vi var hos David och där var från början Tobbe och musikern och sen kom Tobbes tjej. Musikern var jävligt underlig och det kändes inte som om han fattade några av mina och M:s skämt. Det hela vsr väldigt nördigt. Musikern stack sen på nån gratsisfest på en krog och söp ner sig. Sen ringde han och kom tillbaka. Vid det laget mådde David lite dåligt så han ockuperade festens enda toalett. Musikern, Tobbe och Tobbes tjej blev då i ett trollslag 14 år igen och höll på och 'lekte' i hallen. Det var på 'ohhhh, tjebaciller' nivån. Jag, M och Sara satt i soffan och bara tittade på varandra och kände oss nyktra och vuxna. Sen skulle kanske musikern dra tillbaka till gratsifesten och såhär i efterhand (mkt med hjälp av M) har jag förstått att han ville fiska efter mig, men att jag totalt inte fattade det. Musikern drog till grattsfesten och vi bestämde att vi skulle höras sen. Tobbe och hans tjej drog hem och då bestämde M och jag oss också för att sticka.

Vi teamade upp med några gamla lantispolare på Fenix och jävlar vad lantis de var. Också där mycket nörderi. När Fenix stängde stack vi på efterfest med lantisarna hemma hos Tops på lilla Essingen och i äkta lantis stil gick de flesta och la sig och jag och M fastande med Tops och en gammal klasskompist till Tobbe, David och musikern. Han verkade inte ha någonting till övers för musikern. Pinigt. Ingen där fattade heller våra skämt ochvi insåg att vårt sällskap var tråkiga. Jag försökte ringa och sms:a musikern för att kolla av lite med sovplatser men han hade inget batteri i sin mobil (tror jag) så han svarade inte. Jag och M drog hem till mig och sov.

Jag sms:ade lite med Carlos igår och vi ska ses idag klockan sju och äta lite. Han ringde nyss men jag ville inte svara och vara bakis och tom i hjärnan. Tänkte ringa honom när allt börjar ordna upp sig i kroppen. Nu ska jag och M och äta kebab. Hörs.

No comments: