Saturday, March 24, 2007

Alla känner alla

Vaken! Carlos åkte hem för typ en timme sen och så ringde han nyss för att tacka för inatt. Han är så väluppfostrad.

Pratade aldrig med musikern igår. Vet att jag borde totalskita i honom, men jag kan inte. Känner mig som en jävla bedragare gentemot Carlos.

Ah, just det. Igår satt det några vid bordet bredvid oss och jag och Andreas slog vad om vad en av killarna pluggade. Jag kommer inte ihåg vad Andreas satsade på men jag trodde iaf killen pluggade på KTH. Så jag böjer mig fram och frågar och han svarar då 'Hållbar utveckling'. Sen kollade han jävligt mysko på mig och ville typ veta varför jag frågade så jag fick dra till med 'Känner du Oskar?'. (Vet att Oskar pluggade det förut). Killen säger då 'Javisst! Klart jag känner Oskar. Hur är det med honom nuförtiden?'. Roligt. Då blev allt inte mysko längre, då blev det kamratligt. Alla känner alla.

No comments: