Saturday, March 3, 2007

Jag har tagit med mig egna lakan

Jag lyckades med allt utom att gå ut på krogen och till Debaser igår. Allt känns faktiskt riktigt bra. Jag och musikern kom fram till en liten överenskommelse kan man säga. Det känns ju inte 100% mellan oss så varför satsa 100%? Jag är livrädd för förhållanden (undra varför jag inte haft ett på 5 år?) och då känns det bättre att bara köpa på halvfart. Att inte definiera varandra som 'min kille/tjej' och behöva ta ansvar för varandras känslor utan bara kunna ta allt som det kommer. Inget definitivt alltså. Skönt. Bara inte nån satsar 10% och den andra 70%. Då kan det bli fel. Men annars så är det bara att köra på. Jag tror att han vill ses ikväll, men jag vet inte om jag kan skita i M. Han tar nog livet av sig då. Jag har ansvar för hans känslor, och jag gillar det inte.

Musikern droppade för övrigt gårdagskvällens bästa line 'Jag har tagit med mig egna lakan'.

No comments: