Tuesday, March 13, 2007

Idag

Pratade med min syrra nyss och vi bestämde en middag följt av en happy hour öl på torsdag. Måste ringa pappa också och kolla om jag och M kan komma dit på lördag och äta kött och bada bubbelbad. Har lovat att vara med Sara idag så jag ska nog åka hem till henne snart. Är lite trött bara, och så fick jag göra mig klar på fem minuter imorse. Så jag måste nog fixa till mig lite och så. Kanske bortsa tänderna också. Nej nu ska jag nog spela beta och plugga lite samtidigt. Jag var på Stadsmuseét idag och kollade in deras utställningar, det var jäkligt roligt. Vi skulle egentligen dit för att kolla grejer till arbetet i deras faktarum, men när man ändå var där så...

Var inne i en affär som reparerar klockor idag och han som ägde den pratade hur mycket som helst om klockor och visade en massa grejor. Nu kan jag saker om klockreparation också. Dagens lärdom.

No comments: