Thursday, March 1, 2007

Lucky Day

Ha! Läste precis min studentmail och såg att jag fått praktik i Katarina/Sofia området. Fy fan vad skönt! Alla andra jag pratat med har fått i ytterområdena i typ Hässelby. Jag fick i innerstan. I'm feeling lucky today! Trisslott here I come!

Fast Sara har åkt hem. Hon sitter på tåget nu. Det är trist. Hon frågade mig igår om jag inte skulle flytta ner till Lund och bo med henne. Sen kan David och M också flytta ner. Är sugen på det. Men jag har redan flyttat 14 gånger på 9 år. Ska det bli en 15 gången gillt år 2007? Fast min nya cykel ska ju börja i år. Kanske är det att flytta till Lund och plugga som är mitt nya? Men jag är ju så kär i Stockholm. Jag gillar stan och jag gillar klubbarna och människorna och affärerna. Men kan man älska en till stad? Jag jag älska Lund också?

No comments: