Wednesday, March 7, 2007

Hungrig!

Nu är jag hemma igen och är jävligt hungrig. Tiden bara flög iväg imorse och rätt var det var skulle jag gå. Blev tvungen att sminka mig på svt och hann inte äta frukost. Åt en macka vid fem men annars är magen tom. Är tyvärr inte sugen på något. Iaf inte något jag har hemma.

Inspelningen gick bra och jag fick skumpa att dricka efteråt. Jag drog sen till Kicki's (jag vet, säg inget) med fyra av tjejerna som var med och det var helt ok. Tog en öl bara då jag egentligen ville hem. Träffade en schlagerdrottning från Norrtälje idag också. Spännande va?

Just nu lyssnar jag på Red Sparowes. Drömmusik. De speler föresten på Debaser den 22 Maj och M vill nog över allt annat i världen dra dit men jag vet inte om jag är så jättesugen. Är de nått att lyssna på på krogen?

No comments: