Sunday, March 4, 2007

Gårdagen

Första inlägget vid åtta. Inte ok. Man skulle ju kunna tro att det är för att jag är bakis, men så är inte fallet. Jag hade faktiskt en väldigt bra kväll igår. Slutade inte förrän imorse...men låt mig ta allt från början.

Jag och M mötte upp Elsa vid Slussen. Redan då hade jag pratat med Ida, Nils och J om att dra ut. Vi åkte den långa resan ut till Anders i Gubbängen och där var det fest! Träffade bla. en lesbisk straight edgare minus vegetarian, en holländare och en från San Diego som hade hörapparat. Det kom rätt många som jag inte kända och många som jag redan kände. Många helt enkelt. Sen när jag och M skulle dra så gick jag in i köket för att hämta våra öl och då fick jag ögonkontakt med en kille och det var sådär så man bara inte kan sluta titta på varandra. Det var full med folk i köket men killen och jag bara gick rätt fram till varandra och presenterade oss. Han hette Björn. Det underliga var att det kändes som om jag träffat honom förr. Som om jag kände honom. Sen stack jag och M.

Vi drog till Carmen där Ida med kille och polare höll till. Jag blev introducerad för Idas kompis som hette Midas. (Han kunde för övrigt inte göra allt till guld) Men han kunde vara hur full som helst. Han klängde på mig överallt och jag satt och fasade för att han skulle spy ner mig. Men Ida skämdes ögonen ur sig över kung Midas beteende och fixade så vakterna slängde ut honom. Sen satte Ida kungen i en taxi hem till nån av kungens släktingar och problemet var ur världen. M fastnade med en urjobbig snubbe som bara pratade och pratade med honom. Trist. Vid tolv fick jag följande meddelande av Nils 'Var e du sweet?'. Usch, tvi och blä. Jag svarade 'Spelar Sweet på Carmen ikväll?'. Roligt. Nils och B kom sen till Carmen och var väldigt utanför i sällskapet.

När klockan började närma sig ett hörde jag av mig till musikern och när stället sedan stängde var min sovplats inte längre hemma. Jag och B sällskap en bit och han har nästan tjej. De är på ringa/inte ringa stadiet. Kul för honom. Jag och musikern kollade lite på film sen sov vi bredvid varandra. Ända till morgonen då vi gjorde andra saker (otroliga, mind blowing saker).

Sen åkte jag hem till mig där M låg och sov. Gav han nypondryck proviva edition och då piggna han till lite. Nu ska jag prata med Sara och uppdatera henne på alla fronter.

No comments: