Sunday, March 25, 2007

Puckomusiker

Nu är jag hemma och jag är faktiskt rätt sur. Eller snarare pissed off. Inte bara för att det helt plötsligt blev sommartid och klockan vart tre istället för två utan även pga musikern och hans jävla sätt.

Jag och M drog in till stan och mötte upp David för en öl. Det var väldigt tevligt. Då får jag sms av musikern. Fast att kalla det för sms är nog fel. Han skrev bara 'jaså?'. Vi ordlekte lite fram och tillbaka och han var inte på fest i Enebyberg längre utan inne i stan (tror jag). Jag skrev då att jag var på väg hem men frågade om inte han ville ha sällskap. Han skrev: ingenting. Han har inte svarat än. Känner mig lurad. Det var inget frieri jag sms:ade om. Bara om lite sällskap. Nu kan han fan vara själv ikväll och, om jag lyckas hålla kvar i min ilska, resten av hans och min bekantskap.

Jag är för i helvetes jävlar värd ett svar. Puckomusiker.

No comments: