Tuesday, May 1, 2007

Världens sämsta ställe

Vilken dag jag haft! Mötte upp M inne i stan och gick och shoppade med honom (bara saker till honom). Sen stack vi hem till M och han fick duscha och fixa och efter det bar det av till systemet i Tensta C och sen for vi iväg hem till mig så jag fick hämta lite grejer jag glömt. Efter det lämnade vi av sakerna i lägenheten i Vasastan och sen åt vi pizza. Börjar trivas här nu. Katterna verkar gilla mig väldigt mycket. De följer efter mig vart jag än går. Mysigt.

Jag och M satt och drack lite Corona och lyssnade på Mojo's senaste medföljande skiva när Ida hörde av sig och ville dra ut. Och det gjorde vi. Vi stack till Medusa, som jag betecknar som 'världens sämsta ställe', men Elsa och några andra skulle dit så vi ville teama upp med dem. Men jag var trött och mådde lite illa så jag övergav Medusa och det som skulle bli 'dra-vidare-till-Debaser' för att åka hem och sova.

Carlos hörde av sig ikväll igen. Undrar vad han vill egentligen? Får kolla med honom och se.

En annan hörde viss också av sig ikväll, alldeles nyss faktiskt. Förläggaren. Han som jag träffade på Grottan (också världens sämsta ställe) och följde med hem. Känner mig populär. Men nu ska jag sova. Tänkte plugga lite imorgon och vill få något gjort. Natt.

No comments: