Thursday, May 3, 2007

Impulsiv gårdag

Halloj! Fick bloggandet att funka, äntligen! Har kommit hem från skolan och haft redovisning. Den gick jättebra. Över förväntan. Speciellt med tanke på hur gårdagen såg ut.

Jag och Elsa skulle bara ta en glass efter skolan men glassen blev en öl. Och en till. Och många till. Vi hamnade efter många vändor på olika söderkrogar slutligen på Debaser där The Baboon Show spelade. Vi drack mer öl och teamade upp med en trummis från ett Hardcoreband och hans polare. Vi stack på efterfest med de två och var i skolan prick halv nio imorse. Jag kände mig duktig.

Imorgon har jag föreläsning och Jimmy skrev sms och undrade om jag skulle gå på den så 'kunde vi ju ses?' Jag svarade att jag skulle gå på den, men nu är jag inte säker. Borde kankse vara hemma och skriva på min lilla tenta som ska in på tisdag. Borde nog börja på den också.

Jag ska nog sova lite nu, sen ska jag på personalfest vid sex. Ska bli kul.

No comments: