Sunday, May 6, 2007

Vaken och hemma och hungrig

Grillandet igår vart helt kanon. Lite kallt ute, men maten vart suber. Vi drog sen till KGB där vi mötte upp Carlos hans polare. Det var lite halvsegt med tanke på att det var hårdrockskväll så jag bestämde mig för att vara vuxen (och spara pengar) och åka hem till Jimmy. Det gjorde jag och det var mysigt.

Carlos skickade iväg en väldans massa sms till mig efter det att jag stuckit ifrån KGB. Man kan säga att han gjorde en liten skriftlig kärleksförklaring. Jag svarade bara 'oj, hmm, är du säker på det? Vi får nog pratat vidare om det här senare'. Jag vet inte själv vad jag vill. Jimmy är hur underbar som helst, men jag har ingen jävla aning om det är på allvar mellan oss. Carlos är också underbar (och snygg) men jag känner inte för honom som för Jimmy. Jag ska nog bara vänta och se.

M och Elsa blev ett litet radarpar igår och han sov till och med hos henne. Med henne. Mysigt för dem.

Nu ska jag äta lite tror jag. Eller kaffe först, sen äta.

No comments: