Tuesday, May 22, 2007

Dåliga kommentarer

Har precis tagit två alvedon och ska gå och lägga mig och drömma härliga feberdrömmar. Jag hatar att vara sjuk. Ligga och titta på dåliga såpor som Fashion House om dagarna funkar inte för mig.

Har kollat väldigt mycket på tv idag och jag har stört mig något så otroligt på de som berättar vad som kommer efter ett program är slut. Ni vet det som inte syns men hörs. Kanal 5 och Tv 3 är bäst på sådant. Man har precis sett ett avsnitt av en jäkligt rolig serie (t.ex. the Office) och så kommer den där dumma bruden och säger 'Ja, ibland kan liver vara underligt. Här näst på...bla bla bla...' Vad det förstör! Ja du lilla gumman, livet kan då vara underligt. Blä!

En dålig kommentar kan trasha sönder ett bra avsnitt. Känslan av att vara glad försvinner på en gång. Värdelöst.

God Natt.

No comments: