Thursday, April 12, 2007

Onyttighet hit!

Jag ligger så i min säng och kollar på Du är vad du äter och till skillnad från många andra så blir jag bara hungrig av det. Möjligen har det sin rot i att jag inte ätit något sen tolv. Jag ringer M och han mutar mig med en färdigrätt som finns i hans kyl så nu ska jag snart åka dit.

Saker som hon på tv inte får äta som jag vill ha nu:
*Friterade saker (hatar det i vanliga fall)
*Kinamat (den svenniga sorten)
*Popcorn (med mkt smör)
*Glass (kallt men gott)
*Coca Cola (frizzy)
*Klibbris (mmmm....)

Jag är helt ledig imorgon och jag tycker att det ska bli så skönt. Ska sedan träffa James klockan åtta vid typ Medis. Sen ska han och jag...ja jag vet inte. Ingenting är bestämt. Jobbigt att ha en nykter-dejt på kvällen.

Uhhh, vad hungrig jag är...

No comments: