Tuesday, April 10, 2007

Inga strumpor

Nu bloggar jag hemma hos M. Det blev väldigt stressigt imorse.

Jag pratade med M på telefon och försökte få bort lite ångest när Ida knackar på min dörr och säger 'vår föreläsning börjar om tio minuter'. Det tar minst en halvtimme att ta sig till skolan. Jag lägger på luren, sätter på mig skorna (inga strumpor) och sminkar mig lite snabbt. Sen springer jag och Ida till tunnelbanan. Vi kommer en halvtimme försent till förläsningen och jag ser ut som skit. James sitter ett par rader framför mig och när jag försöker gömma mig för honom genom att kolla bort ser jag att Carlos sitter till höger om mig. Blev lite panikartat där ett tag.

Sen stack jag hem till Sara och David och vinkade av Sara som ska åka hem till Lund idag. Sen mötte jag upp M i Bergshamra för en pizza och nu är jag då alltså hos M och fikar lite. Skola imorgon och jag får panik när jag tänker på att jag ska sova själv inatt. Är läskigt.

No comments: