Friday, July 6, 2007

aran oksav

Gud vad skönt det kan vara att vara hemma då.
Min dator, min säng, alla mina kläder, som jag har saknat er.

Ikväll blir det utgång. Ida, Rainwick, två smålänningar och så M.

Kanske blir det lugnt, kanske inte. Vi får se vad som händer.

Jag och M ska till Grönan imorgon med ett litet gäng, men om det regnar vill man ju inte dit. Då vill man inte vara utomhus.

Mitt jävla tangentbord suger. Ungefär vartannan bokstav når fram. Kolla:

Ser ni hur jävla fuck up det är. Omöjligt attskriva något som är någolunda svårt xtra svårt blir det om man ska skriva fort.. ser typ ut som ettbarn har skrivit...eler nån äldre, icke tekinskt människa. fan det blev rät bra ndå et här. myket bätre ämnallt annatjag ha försökt skrva. det ä jutypiskt är maska visa.

1 comment:

Anonymous said...

bra start