Sunday, June 3, 2007

Jag trodde väl det

Hemma, lite sent som vanligt.

Jag och M var i Fittja och kollade på pinsan performance art och när M:s syrra mannekängade.

Sen stack vi till Carmen där M:s syrras polare teamade upp och jag blev mer och mer party. Jag trodde att tecknaren satt mitt emot mig men jag kom ju inte riktigt ihåg hur han såg ut och jag hade inga linser på mig så jag antog att det inte var han.

Ida och Rainwick kom till Carmen och vi hade jäkligt trevligt.

När Carmen stängde så drog vi till Debaser och hejade på Elsie och några till. Men det var världens kö (som vanligt) så vi sket i att gå in. Fick då sms av tecknaren som skrev att han hade suttit nästan mitt emot mig på Carmen men inte velat hälsa för att han tycke att jag sett upptagen ut. Det varaltså han. Jag känner igen honom nu.

Nu ska jag sova. Länge.

Ja, juste det. Jag och M tog sommarens första festivalöl i Fittja. Den var inge god. Spendrups = blä. Detta bådar inte gott.

No comments: