Tuesday, September 25, 2007

Det är mycket nu

Saker som händer och har hänt den senaste tiden har gjort mig helt slut.

Tenta på onsdag, ner till Göteborg på torsdag, hem igen på måndag. Ny kurs.

Andreas är kär i mig (det är verkligen inte besvarat). Jag har inte gjort något! Jag har inte ens kramat om honom när vi setts.

Jag börjar nog bli kär i James. Han var här, i min säng, i fredags.

Jag har massa jobb som ger massa pengar, men som tar massa tid.

M har fått psykbryt igen och kan varken gå till jobbet eller åka buss. Han vill träffas och prata hela tiden.

Imorgon blir det plugga en massa, sen in till stan och köpa hårfärg och gå på bolaget. Ska hem till syrran på middag sen.

Efter tentan på onsdag ska jag tvätta så jag har rena grejor när jag ska till Göteborg. Sen ska jag hem till Henke (som nu har fått ta över hans föräldrars lägenhet) och dricka öl.

Tiden räcker ibland inte till.

3 comments:

Anonymous said...

Och öl blev det. Tackar för intressanta samtal. // E.

toreheim said...

Tack detsamma, förhoppningsvis var det inte den sista gången. Kankse nästa helg igen? en liten bara?

Anonymous said...

ja det låter bra, ikväll är det samma ställe igen. Anledningen är min födelsedag och Henkes avresa du är välkommen. Annars är jag alltid på en öl. Finn ett sätt att höra av dig så svarar jag //E.